• 1393/09/16 - 11:24
  • بازدید: 129
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید مسئولین شهری و مسئولین علوم پزشکی از خوابگاه های دانشجویی

daneshjo01
daneshjo01

امام جمعه، فرماندار، رییس دانشکده علوم پزشکی و معاونین وی به مناسبت روز دانشجو در خوابگاه دانشجویی علوم پزشکی حضور یافتند. در این دیدار امام جمعه گراش ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان، اعلام کرد ما حاضریم تعاملاتمان را با دانشجویان این دانشکده روز به روز بیشتر کنیم و با این تعامل دوطرفه بتوانیم فضای علمی و معنوی خوبی ایجاد کنیم.


daneshjo03daneshjo02

در ادامه دیدار، فرودی فرماندار گراش نیز با تبریک روز دانشجو گفت: دانشجو بعنوان قشر نخبه جامعه می بایست نسبت به مسائل جامعه تفکری نقادانه داشته باشد، مسائل را با استانداردها ارزیابی و روند پشیرفت جامعه را در دوره های گذشته نسبت به زمان کنونی بررسی و تحلیل نماید.


دکتر بهمنی رییس دانشکده علوم پزشکی نیز با تبریک روز دانشجو به اهمیت کار دانشجویان اشاره کرد و گفت: دانشجویان در نامگذاری روز دانشجو بیشتر مطالعه کنند تا ارزش کار دانشجویان در 16 آذر را بیشتر درک کنند.


در این دیدار تمامی معاونین دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، معاون فرماندار و برخی مسئولین ادارات نیز حضور داشتند.


این بازدید از خوابگاه های دانشجویی حدود سه ساعت بطول انجامید که دکتر بهمنی و معاونین وی به سوالات و مشکلات دانشجویان پاسخ گفتند.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 6077
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

daneshjo02 daneshjo03

اطلاعیه‌ها

آرشیو

اطلاعیه:ماما و مراقب سلامت

13 شهریور 1403

اخبار اختصاصی:فراخوان جذب نیرو به صورت شرکتی

31 مرداد 1403

اخبار اختصاصی:بکارگیری نیروی طرحی برای اورژانس ۱۱۵

29 مرداد 1403