• 1400/07/04 - 10:34
  • بازدید: 177
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه

جدول زمانبندی و جزییات پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰

۲۲۹۸۰۲

 با سلام و عرض تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ و راهیابی به دانشکده علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، جزئیات ثبت‌نام و جدول زمان‌بندی به شرح ذیل اعلام می‌گردد.


 


  راهنمای ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره کارشناسی ناپیوسته کنکور سراسری ۱۴۰۰


 


توجه۱: ثبت‌نام بصورت اینترنتی و حضوری انجام خواهد شد و تکمیل مراحل هر دو نوع ثبت‌نام الزامی است.


توجه۲: در صورت عدم ثبت‌نام الکترونیکی، ثبت‌نام حضوری به عمل نخواهد آمد.


توجه۳: صحت کلیه اطلاعات فرستاده شده از طریق ثبت‌نام الکترونیکی صرفا” به عهده شخص دانشجو می‌باشد و در صورت وجود مغایرت، برابر مقررات رفتار خواهد شد.


 





  برنامه زمانبندی ثبت‌نام اینترنتی:


یک‌شنبه ۴ مهر الی پنج‌شنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ با مراجعه به آدرس:


 http://hamava.gerums.ac.ir


 


نکته مهم:از بخش ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان گزینه کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۰ را انتخاب نمایید. سپس با کد ملی به عنوان نام کاربری و شماره داوطلبی به عنوان رمز عبور به سامانه وارد شده و تمامی مراحل را به دقت سپری کنید.


دریافت فرم های مورد نیاز در ثبت نام اینترنتی


نکته: حداکثر حجم مجاز فایل‌ها برای آپلود ۲۰۰ کیلوبایت می‌باشد


خواهشمند است تمامی اطلاعات را به درستی تکمیل کنید تا توسط کارشناسان آموزش بررسی و تایید شود. لطفا به تایید نهایی ثبت‌نام توسط کارشناسان توجه نمایید. در صورت مغایرت در ارسال مدارک ثبت‌نام تایید نخواهد شد و نیاز به بازبینی مجدد توسط دانشجو خواهد داشت





برنامه زمانبندی ثبت‌نام حضوری :




از شنبه ۱۰ مهرماه لغایت یک‌شنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۰ 


شنبه ۱۰ مهرماه دانشجویان اتاق عمل


یک‌شنبه ۱۱ مهرماه دانشجویان علوم آزمایشگاهی و هوشبری




ساعت ثبت نام از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴


تذکر مهم: مدارک لازم جهت ثبت‌نام حضوری به دو بخش آموزش و دانشجویی تقسیم شده است که دانشجویان می‌بایست برای هر قسمت مدارک مورد نیاز همان قسمت را ارائه نمایند.


 


نکته ۱ : عدم حضور شخص دانشجو در تاریخ فوق جهت انجام ثبت‌نام حضوری به منزله انصراف می‌باشد.


نکته ۲: جهت نظم بهتر و ارائه خدمات مطلوب‌تر و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مراجعه در غیر از روزهای تعیین شده خودداری نمائید.


نکته ۳ : حضور شخص دانشجو جهت انجام مراحل ثبت نام حضوری الزامی است. چنانچه دانشجو به هر دلیل موفق به حضور در روز ثبت‌نام نشود می‌بایست وکیل قانونی خود را به همراه وکالت محضری جهت انجام ثبت‌نام معرفی نماید.


نکته ۴ : جهت رعایت پروتکل بهداشتی و عدم تجمع حضور دانشجویان با حداقل افراد همراه در روز ثبت نام توصیه می‌گردد.


 


 




مدارک مورد نیاز جهت ثبت‌نام 




 الف: مدارک مورد نیاز معاونت آموزشی 




۱- اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه (۴ سری)




۲- اصل و کپی کارت ملی (پشت رو ) ( ۴ سری )




۳- عکس ۴*۳ رنگی زمینه سفید (۱۸ قطعه) پشت نویسی شده (نام نام خانوادگی، شماره ملی، نام پدر)




۴- مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر(ویژه آقایان) :


-          تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند(کفالت،ایثارگران و موارد خاص)


-          تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی،کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن


-          ارائه برگه معافیت تحصیلی نظام وظیفه


جهت دریافت معافیت تحصیلی به سامانه اینترنتی دریافت معافیت تحصیلی به نشانی epolice.ir  مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید.جهت مشاهده راهنمای دریافت معافیت تحصیلی بر روی لینک روبرو کلیک نمایید.(راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی)


 


تذکر مهم ۱: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند و درصورت قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و این  دانشکده مجاز به ثبت نام از آنان نمی باشد.


تذکر مهم ۲:پذیرفته شدگانی که در حال حاضر در حین انجام خدمت نظام وظیفه می باشند می بایست جهت انجام امور ترخیص از خدمت با به همراه داشتن گواهی خدمت از یگان خدمتی –دو قطعه عکس و برگ اعزام به خدمت به اداره امور آموزشی اتاق ۲۱ مراجعه نمایند. بدیهی است  این دانشکده هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص یا معافیت تحصیلی مشمولین در حال انجام خدمت نظام وظیفه بعهده نخواهد داشت.




۵- فرم تسویه حساب با صندوق رفاه دوره کاردانی (جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه می‌توانید به صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور یا سایت srd.ir قسمت صدور تسویه حساب الکترونیکی مراجعه نمایید‌‌). راهنما 


نکته: فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد نیازی به ارائه مدرک فوق ندارند.




۶- موافقت نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (رئیس دانشگاه یا معاونت توسعه مدیریت و منابع ) (ویژه شاغلین رسمی‌و پیمانی)




۷-دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات دوره کاردانی یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در دوره کاردانی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ برای پذیرفته شدگان نیمسال اول و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ برای پذیرفته شدگان نیمسال دوم باشد.




۸- گواهی وضعیت سلامت دانشجویان  (دریافت فایل) ( توسط پزشک خانواده می‌بایست تایید شود )




۹- فرم تأئیدیه صحت سلامت (دریافت فایل)




۱۰- تصویر گواهی اتمام یا معافیت از  طرح دوره کاردانی.


تبصره : پذیرفته شدگانی که در حال انجام طرح نیروی انسانی می باشند در صورت ارائه موافقت نامه از بالاترین مقام مسئول محل خدمت خود ، مبنی بر عدم همزمانی و تداخل ادامه تحصیل با ادامه خدمت ،نیاز به ترخیص از طرح ندارند.




۱۱- فرم های شماره  ۱ و ۲ و ۳ و ۵ و ۷  (دانلود فرم ها ) این فرم‌ها شامل تمامی دانشجویان بوده و علاوه بر تحویل به صورت حضوری می بایست پس از تکمیل و امضاء در سامانه ثبت‌نام بارگزاری گردد.




۱۲- خاطرنشان می‌گردد که در روز ثبت‌نام حضوری مبلغ صد هزار تومان ( جهت ارائه کارت و خدمات انفورماتیک ) از دانشجویان دریافت می‌گردد.




 


 ب: مدارک مورد نیاز معاونت دانشجویی فرهنگی


مهم: مدارک ذیل به غیر از مدارکی است که به قسمت آموزش تحویل داده خواهد شد.




۱- تکمیل فرم مقیاس خودسنجی وضعیت روانشناختی ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در سایت ccsm.behdasht.gov.ir ( راهنمای عضویت و تکمیل مراحل )




۲- تکمیل فرمهای ذیل:


الف) فرم مشخصات فردی (دریافت فرم)


ب) فرم تعهدنامه خوابگاه (دریافت فرم)


ج) تکمیل فرم محارم (ویژه خواهران) (دریافت فرم) این فرم از سایت پرینت گرفته شود، و به امضای ولی و سرپرست دانشجو قابل قبول است.


د) فرم تعهد نامه محضری امور دانشجویی (دریافت فرم) (توجه: این فرم از سایت پرینت گرفته شود و به یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور مراجعه و دقیقا مطالب همین فرم در فرم دفتر اسناد رسمی منتقل شود. اصل فرم دریافتی از محضر ، حکم کارگزینی ( کارکنان رسمی و پیمانی ) و یا کپی‌ مصدق پروانه کسب و اشتغال به حرفه ضامن و یا تصویر حکم بازنشتگی کارمندان بازنشسته را روز ثبت‌نام به مسئول ثبت‌نام دانشجویی فرهنگی تحویل نمایید.


(در صورت عدم ارائه این فرم از تحویل خوابگاه به دانشجو معذوریم)


تذکر: ارائه تعهدنامه محضری در روز ثبت نام الزامی است.





  • در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد حوزه دانشجویی فرهنگی باشماره تلفن ۹-۰۷۱۵۲۴۴۸۱۰۱ داخلی ۲۷۰ تماس حاصل فرمایید.




شماره سامانه پیامکی دانشکده علوم پزشکی ۵۰۰۰۲۹۲۰۹۰ می باشد. لطفا در روز ثبت‌نام شماره همراه دانشجو بطور صحیح نوشته شود تا اطلاع رسانی بطور دقیق انجام گردد.




آدرس دانشکده: فارس – شهرستان گراش – بلوار امام حسین (ع) –  دانشکده علوم پزشکی گراش


کدپستی: ۵۸۶۶۶-۷۴۴۱۷


ضمناً این واحد در صورت عدم ارائه مدارک فوق هنگام ثبت‌نام حضوری جداً از ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان معذور می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸-۰۷۱۵۲۴۴۸۱۰۱ داخلی ۲۰۳ و ۲۰۴ و ۲۰۵  (واحد آموزش) تماس حاصل نمایید.


 


 

  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 7224
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

napeyvaste400

اطلاعیه‌ها

آرشیو

اطلاعیه:آیین نامه اداری استخدامی

09 آبان 1403

اطلاعیه:ماما و مراقب سلامت

13 شهریور 1403