• 1402/07/17 - 19:59
  • بازدید: 6108
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه
قابل توجه دانشجویان جدیدالورود

جزییات ثبت نام اعلام شد

زمان ثبت نام الکترونیک : سه شنبه 18 مهرماه لغایت جمعه 21 مهرماه

پذیرفته شده گرامی دانشکده علوم پزشکی گراش:

 با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، نحوه اقدام و زمان تحویل مدارک لازم، جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه: ثبت نام در دانشکده علوم پزشکی گراش به صورت الکترونیک و حضوری می باشد. (ثبت نام هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری باید انجام گردد)

 

زمان ثبت نام الکترونیک : سه شنبه 18 مهرماه  لغایت  جمعه 21 مهرماه

لینک ثبت نام : http://hamava.gerums.ac.ir/

  • جهت ورود به سامانه ثبت نام:

نام کاربری: کد ملی

رمز عبور: شماره داوطلبی

 

زمان ثبت نام حضوری: 

 

روز

تاریخ

ساعت

رشته

شنبه

1402/07/22

8:00

علوم آزمایشگاهی و کاردانی فوریت پزشکی

یکشنبه

1402/07/23

8:00

اتاق عمل و پزشکی

دوشنبه

1402/07/24

8:00

کارشناسی فوریت پزشکی و هوشبری

سه شنبه

1402/07/25

8:00

پرستاری

چهارشنبه

1402/07/26

8:00

کارشناسی ناپیوسته اتاق عمل و 

علوم آزمایشگاهی

 

مکان ثبت نام: ساختمان اداری / سالن کنفرانس

 

تذکر: لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.

 

 

 

۱

تمام صفحات شناسنامه

 

حجم هر فایل حداکثر۲۰۰ کیلوبایت                                                                                  

۲

عکس رنگی زمینه سفید ۴*۳

 

- ابعاد عکس ۴×۳ و بدون حاشیه
- عکس باید با اندازه حداکثر
۴۰۰×۳۰۰ و حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل (و حجم حداکثر  ۳۲ کیلوبایت) اسکن و در قالب JPG ذخیره شود.
- تصویر متقاضی باید تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
- عکس، مربوط به سال جاری، رنگی و با زمینه سفید باشد.
- اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست.

راهنمای تصویری عکس استاندارد

۳

پشت و روی کارت ملی

 

- حجم فایل حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت

- پذیرفته شدگانی که فاقد کارت ملی هوشمند می باشند کارت ملی قدیمی + رسید کارت ملی هوشمند بارگذاری نمایند.

۴

مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان) 

 

تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، ایثارگران و موارد خاص)

تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی، کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن

ارائه برگ اعزام به خدمت

تذکر مهم: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت  قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست.

تذکر مهم: جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی sakha.epolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید و پذیرفته شدگانی که در حال انجام خدمت وظیفه عمومی یا پیام‌آوران بهداشت می باشند نیز با مراجعه به همان درگاه نسبت به انجام امور مربوط به ترخیص از یگان خدمتی و به دنبال آن اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص و صدور معافیت مشمولین در حال انجام خدمت وظیفه بر عهده ندارد. (راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی)

نکته: ثبت نام پذیرفته شدگان در حال خدمت که تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۱ خدمت سربازی خود را به اتمام می‌رسانند با ارایه گواهی مبنی بر اتمام خدمت سربازی تا تاریخ فوق الذکر بلامانع می‌باشد.

۵

مدارک پایان دوره متوسطه و پیش‌ دانشگاهی شامل تمام مدارک (ریز نمرات دوره متوسطه و پیش‌ دانشگاهی و گواهی‌ نامه پایان دوره متوسطه و پیش‌ دانشگاهی)

۶

فرم مخصوص اخذ تعهد از پذیرفته‌ شدگان منطقه یک، رزمندگان و ایثارگران، شاهد، خانواده شهدا، برای کلیه رشته‌ ها در آزمون سراسری 1402 (دریافت فرم)

   ۷

فرم مخصوص اخذ تعهد از پذیرفته‌ شدگان رشته‌ های مختلف گروه آموزشی پزشکی در سهمیه‌ های مناطق ۲ و ۳ در آزمون سراسری  1402  (دریافت فرم)

۸

فرم اخذ تعهد از فارغ‌ التحصیلان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی داخل و خارج از کشور و دانشجویان فعلی و انصرافی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در آزمون سراسری 1402 (تمامی دانشجویان )   (دریافت فرم)

۹

اسکن رسید سوابق فارغ التحصیلی و تائیدیه تحصیلی (حجم فایل حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت)

 

پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه https://emt.medu.ir و مشخص نمودن نظام آموزشی،با انتخاب گزینه "سوابق فارغ التحصیلی" ارسال کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی محل های تحصیل دوره دوم متوسطه،به دانشکده علوم پزشکی گراش را درخواست نمایند. پس از کامل شدن فرایند درخواست کد پیگری در اختیار شما قرار خواهد گرفت و این کد را در سامانه ثبت نام الکترونیکی ثبت نمایید همچنین رسید دریافتی از سامانه را بارگذاری نمایید.

« فایل راهنمای دریافت تاییدیه تحصیلی »

هنگام ثبت درخواست سوابق و تاییدیه تحصیلی به موارد زیر توجه فرمایید: استان استعلام گیرنده:فارس نوع استعلام گیرنده:وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی استعلام گیرنده:دانشکده علوم پزشکی گراش

۱۰

گواهی وضعیت سلامت دانشجویان  (دریافت فایل) (توسط پزشک خانواده می‌ بایست تایید شود)

11

کارنامه آزمون سراسری سال 1402

12

گواهی مبنی بر داشتن سه سال سابقه کار اعم از دولتی یا خصوصی به عنوان بهیار با تائید دفتر پرستاری استان محل خدمت (گواهی کار می‌ بایست پس از تاریخ اخذ دیپلم بهیاری و قبل از تاریخ 1402/۰۶/۳۱ باشد)

 

ارائه مدرک دیپلم کامل متوسطه بهیاری نظام قدیم یا دیپلم بهیاری نظام‌ جدید به همراه مدرک پیش‌ دانشگاهی که تاریخ اخذ آن حداکثر 1399/۰۶/۳۱ باشد.

13

فرم کد مرکزی « نمونه فرم »

14

خاطرنشان می‌ گردد که در روز ثبت‌ نام حضوری علی الحساب مبلغ دویست و پنجاه هزار تومان (جهت ارائه کارت دانشجویی و خدمات انفورماتیک) از دانشجویان دریافت می‌ گردد.

 

 

 

نکات مهم:  

 

نکته 1: جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید.

 

نکته 2: هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.

 

نکته 3: مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگزاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نگردیده باشد حتی در صورت بارگزاری پذیرفته نخواهد گردید و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.

 

نکته 4 : لطفا تمام مدارک بارگزاری شده در ثبت نام الکترونیک را در هنگام ثبت نام حضوری به همراه داشته باشید.

 

 نکته 5 : تاریخ شروع به تحصیل پذیرفته شدگان ورودی بهمن ماه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

مدارک مورد نیاز اداره رفاه و امور سرای دانشجویی

 

مهم:   مدارک ذیل به غیر از مدارکی است که به قسمت آموزش تحویل داده خواهد شد.

۱–   تکمیل فرم های ذیل:

الف)  فرم مشخصات فردی  ( دریافت فرم )

ب)   فرم تعهدنامه خوابگاه ( دریافت فرم )

ج)  تکمیل فرم محارم (ویژه خواهران) ( دریافت فرم )

      این فرم را پس از پرینت، تکمیل نموده و بعد از امضای ولی و سرپرست دانشجو به مسئول امور سرای دانشجویی تحویل نمایید.

د)   فرم تعهدنامه محضری امور دانشجویی ( دریافت فرم )

توجه این فرم از سایت دریافت و پرینت گرفته شود و به یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور مراجعه و دقیقا مطالب همین فرم در فرم دفتر اسناد رسمی منتقل شود و اصل فرم دریافتی از محضر همراه با حکم کارگزینی ( کارکنان رسمی و پیمانی) و یا کپی‌ مصدق پروانه کسب و اشتغال به حرفه ضامن را روز ثبت‌ نام به مسئول اداره امور سرای دانشجویی تحویل نمایید.

در صورت عدم تحویل تعهدنامه محضری، از ارئه خوابگاه به دانشجو معذوریم.

 

در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام با شماره های جدول زیر تماس بگیرید:

 با توجه به تعداد زیاد پذیرفته شدگان لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ به سوال خود با کارشناسان تماس بگیرید.

 

 

ردیف

نام کارشناس

سمت

شماره داخلی

1

سکینه آئینه افروز

کارشناس مسئول آموزش

203

2

محدثه نام آور

کارشناس آموزش

204

3

وحیده حکمتی

کارشناس آموزش

264

4

مسعود حسین شیری

مسئول اداره رفاه و امور سرای دانشجویی

235

5

مریم پاکروان

کارشناس فرهنگی

219

شماره تماس دانشکده علوم پزشکی گراش

071-52448101-9

جهت ارتباط با کارشناسان لطفا ابتدا شماره دانشکده  را شماره گیری

و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید.

 

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه
  • کد خبر : 14750
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

اطلاعیه‌ها

آرشیو

اطلاعیه:آیین نامه اداری استخدامی

09 آبان 1403

اطلاعیه:ماما و مراقب سلامت

13 شهریور 1403