• 1402/07/15 - 14:43
  • بازدید: 628
  • زمان مطالعه : 9 دقیقه

اطلاعیه ثبت‌ نام پذیرفته ‌شدگان آزمون کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲

پذیرفته شده گرامی مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشکده علوم پزشکی گراش:

 با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲، نحوه اقدام و زمان تحویل مدارک لازم، جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه: ثبت نام در دانشکده علوم پزشکی گراش به صورت الکترونیک و حضوری می باشد.

 

زمان ثبت نام الکترونیک : یکشنبه 1402/07/16 لغایت  چهارشنبه 1402/07/19

لینک ثبت نام : http://hamava.gerums.ac.ir/

  • جهت ورود به سامانه ثبت نام:

نام کاربری: کد ملی

رمز عبور: شماره داوطلبی

 

زمان ثبت نام حضوری: چهارشنبه 1402/07/26 / ساعت 8:00

مکان ثبت نام: ساختمان اداری / سالن کنفرانس

 

تذکر: لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.

 

 

۱

تمام صفحات شناسنامه

 

حجم هر فایل حداکثر۲۰۰ کیلوبایت                                                                                  

۲

عکس رنگی زمینه سفید ۴*۳

 

  • ابعاد عکس ۴×۳ و بدون حاشیه
    - عکس باید با اندازه حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ و حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل (و حجم حداکثر  ۳۲ کیلوبایت) اسکن و در قالب JPG ذخیره شود.
    - تصویر متقاضی باید تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
    - عکس، مربوط به سال جاری، رنگی و با زمینه سفید باشد.
    - اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست.

          راهنمای تصویری عکس استاندارد

۳

پشت و روی کارت ملی

 

- حجم فایل حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت

- پذیرفته شدگانی که فاقد کارت ملی هوشمند می باشند کارت ملی قدیمی + رسید کارت ملی هوشمند بارگذاری نمایند.

۴

مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان) 

 

- تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، ایثارگران و موارد خاص)

- تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی، کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن

- ارائه برگ اعزام به خدمت

تذکر مهم: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت  قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست.

تذکر مهم: جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی sakha.epolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید و پذیرفته شدگانی که در حال انجام خدمت وظیفه عمومی یا پیام‌آوران بهداشت می باشند نیز با مراجعه به همان درگاه نسبت به انجام امور مربوط به ترخیص از یگان خدمتی و به دنبال آن اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص و صدور معافیت مشمولین در حال انجام خدمت وظیفه بر عهده ندارد. (راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی)

نکته: ثبت نام پذیرفته شدگان در حال خدمت که تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۱ خدمت سربازی خود را به اتمام می‌رسانند با ارایه گواهی مبنی بر اتمام خدمت سربازی تا تاریخ فوق الذکر بلامانع می‌باشد.

۵

تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی

 

(حجم فایل حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت)

-         جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی می‌توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی «https://students.srd.ir/Students/Default.aspx» قسمت مشاهده و پرداخت اقساط  نامه‌های صادره، مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود، اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست، تقاضای خود را ثبت، سپس نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر می گردد. «راهنمای دریافت گواهی تسویه حساب صندوق رفاه»

 فارغ التحصیلان دانشگاه های وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی ‌نیاز به ارائه مدرک فوق ندارند.

۶

تصویر پایان یا معافیت از طرح دوره کاردانی

 

-       حجم فایل حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت

-       تبصره : پذیرفته شدگانی که در حال انجام طرح نیروی انسانی می باشند در صورت ارائه موافقت نامه از بالاترین مقام مسئول محل خدمت خود، مبنی بر عدم همزمانی و تداخل ادامه تحصیل با ادامه خدمت، نیاز به ترخیص از طرح ندارند.

   ۷

دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات دوره کاردانی یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در دوره کاردانی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ برای پذیرفته شدگان نیمسال اول و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ برای پذیرفته شدگان نیمسال دوم باشد.

 

-         حجم فایل حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت

-         برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که دانشجوی ترم آخر مقطع کاردانی می باشند و  ارایه اصل یا گواهی مدرک کاردانی امکان پذیر نباشد، لازم است «فرم شماره ۶» (از اینجا بگیرید) را با امضای  دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کاردانی ارایه نمایند.

۸

موافقت  نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (ویژه مستخدمین دستگاه ها)

 

-      حجم فایل حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت

-    کلیه مستخدمین دستگاه های دولتی و سازمان های نظامی جهت ادامه تحصیل در مقطع تخصص ملزم به ارائه موافقت نامه بدون قید و شرط در زمان ثبت نام و همچنین ارائه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی تمام وقت از اولین روز شروع به تحصیل لغایت پایان تحصیلات می باشند.

-          این گواهی مخصوص مستخدمین دستگاه های دولتی و سازمان های نظامی می باشد. سایر پذیرفته شدگان نیازی به ارائه مدرک فوق ندارند و هنگام ثبت نام اکترونیکی گزینه « فاقد شغل» را در فرم مشخصات شغلی انتخاب نمایند.

۹

اسکن تاییدیه تحصیلی (ویژه پذیرفته شدگانی که مقاطع تحصیلی قبل خود را در دانشگاه های آزاد ، پیام نور یا وزارت علوم گذرانده‌اند)

 

دانشجویانی که مقاطع تحصیلی قبل خود را در دانشگاه های آزاد، پیام نور و یا دانشگاههای وزارت علوم گذرانده‌اند می بایست جهت دریافت تاییدیه تحصیلی از طریق سامانه‌های http://estelam.iau.ir  (جهت استعلام از دانشگاه آزاد-دریافت راهنما) و http://portal.saorg.ir   (جهت استعلام از دانشگاه پیام‌نور و یا وزارت علوم- دریافت راهنما) اقدام نموده و نتیجه‌ی درخواست تاییدیه تحصیلی را از سامانه‌های ذکر شده دریافت و در سامانه ثبت نام الکترونیکی در قسمت "تاییدیه تحصیلی مقطع قبل" در مرحله "اسکن مدارک" بارگذاری نمایند.  

۱۰

فرم کد مرکزی « نمونه فرم »

11

فرم تاییدیه وضعیت سلامت « نمونه فرم »

12

فرم های شماره  ۱ و ۲ و ۴ (حجم فایل حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت) (ازاینجا بگیرید)

 

این فرم ها شامل تمامی دانشجویان بوده ، می بایست پس از تکمیل و امضاء ، در سامانه ثبت نام  بارگذاری گردد.

     تذکر: پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد(شهریه پرداز) نیاز به تکمیل فرم شماره ۴ ندارند.

نکات مهم:

   

 نکته 1 : پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد (شهریه پرداز) می بایست مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال (معادل ده میلیون تومان) بصورت علی الحساب  به عنوان شهریه نیمسال اول به صورت آنلاین پرداخت نمایند. علاوه بر مبلغ مذکور می بایست سفته به مبلغ ۱۶۰ میلیون ریال (معادل شانزده میلیون تومان) تهیه و اصل سفته که به امضای دو نفر ضامن معتبر رسیده است ضامنین می بایست نام و نام خانوادگی خود را در پشت اوراق سفته به همراه کد ملی درج و امضا و اثر انگشت روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۹  به صورت حضوری به مدیریت امور آموزشی دانشگاه اتاق ۲۰۶ واحد شهریه تحویل نمایند.

-   پذیرفته شدگان  می بایست نام و نام خانوادگی  و کد ملی خود را به همراه امضا و اثر انگشت روی اوراق سفته درج نمایند.

-  دانشجویان شهریه پرداز چنانچه پس از انجام ثبت نام از تحصیل انصراف دهند یا به دانشگاه دیگری منتقل شوند می‌بایست شهریه ثابت کل نیمسال های تحصیلی را بپردازند.

 

نکته 2: جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید.

 

نکته 3: هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.

 

نکته 4: مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نگردیده باشد حتی در صورت بارگذاری پذیرفته نخواهد گردید و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.

 

نکته 5 :  کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و از طریق آموزش دانشکده در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

 

نکته 6 :  تاریخ شروع به تحصیل پذیرفته شدگان ورودی بهمن ماه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نکته 7: در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام با شماره های جدول زیر تماس بگیرید:

 با توجه به تعداد زیاد پذیرفته شدگان لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ به سوال خود با کارشناسان تماس بگیرید.

 

 

مدارک مورد نیاز اداره رفاه و امور سرای دانشجویی

 

مهم:   مدارک ذیل به غیر از مدارکی است که به قسمت آموزش تحویل داده خواهد شد.

۱–   تکمیل فرم های ذیل:

الف)  فرم مشخصات فردی  ( دریافت فرم )

ب)   فرم تعهدنامه خوابگاه ( دریافت فرم )

ج)  تکمیل فرم محارم (ویژه خواهران) ( دریافت فرم )

      این فرم را پس از پرینت، تکمیل نموده و بعد از امضای ولی و سرپرست دانشجو به مسئول امور سرای دانشجویی تحویل نمایید.

د)   فرم تعهدنامه محضری امور دانشجویی ( دریافت فرم )

توجه این فرم از سایت دریافت و پرینت گرفته شود و به یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور مراجعه و دقیقا مطالب همین فرم در فرم دفتر اسناد رسمی منتقل شود و اصل فرم دریافتی از محضر همراه با حکم کارگزینی ( کارکنان رسمی و پیمانی) و یا کپی‌ مصدق پروانه کسب و اشتغال به حرفه ضامن را روز ثبت‌ نام به مسئول اداره امور سرای دانشجویی تحویل نمایید.

در صورت عدم تحویل تعهدنامه محضری، از ارئه خوابگاه به دانشجو معذوریم.

 

 

در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی با شماره های زیر تماس بگیرید:

-          با توجه به تعداد زیاد پذیرفته شدگان لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ به سوال خود با کارشناسان تماس بگیرید.

 

ردیف

نام کارشناس

سمت

شماره داخلی

1

سکینه آئینه افروز

کارشناس مسئول آموزش

203

2

محدثه نام آور

کارشناس آموزش

204

3

وحیده حکمتی

کارشناس آموزش

264

4

مسعود حسین شیری

مسئول اداره رفاه و امور سرای دانشجویی

235

5

مریم پاکروان

کارشناس فرهنگی

219

شماره تماس دانشکده علوم پزشکی گراش

071-52448101-9

جهت ارتباط با کارشناسان لطفا ابتدا شماره دانشکده  را شماره گیری

و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید.

 

 

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 14729
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

اطلاعیه‌ها

آرشیو

اطلاعیه:آیین نامه اداری استخدامی

09 آبان 1403

اطلاعیه:ماما و مراقب سلامت

13 شهریور 1403