• 1394/02/23 - 12:09
  • بازدید: 327
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم تجليل از مقام استاد در باغ نور گراش برگزار شد

ostad1

مراسم تجليل از اساتيد دانشكده علوم پزشكي گراش برگزار شد.
دراين مراسم كه به صورت نشست صميمي رياست با اساتيد در باغ نور گراش برگزار شد، دكتر بهمني ضمن تبريك به اساتيد افزود: همه روز بايد روز تجليل و احترام به استاد باشد و روز استاد و معلم مختص يك روز نيست.
وي با اشاره به مقام علمي استاد مطهري گفت: مهر تاييد امام راحل عظيم الشان بر تمام آثار استاد شهيد مطهري نشانه ي مقام بزرگ شهيد مطهري است و ان شالله بتوانيم ما نيز در مسير علم و ايمان ادامه دهنده راه آن بزرگوار باشيم.


ostad1



دكتر بهمني در ادامه افزود:براي پيشرفت مناسب هر كشور بايد زير ساخت اموزشي آن كشور قوي باشد و در نظام اسلامي نيز به آموزش بسيار تاكيد شده است.
وي اظهار داشت:"براي نظام آموزشي خوب نيز شاخص هايي نظير دانشجو، هيات علمي و شاخص هايي كه مرتبط به اين دو حوزه مي شود بايد در نظر داشته باشيم.
حجه الاسلام برفر مدير فرهنگسراي علوم پزشكي نيز در اين مراسم به بيان آيات و روايات در باب علم و علم اموزي و معلمي پرداخت و گفت: ارزش معلم و استاد بسيار بالاست به گونه اي كه تمام انبيا و اوليا نسبت به مقام معلم و استاد ارزش زيادي قائل بوده اند.


ostad3



افسانه بشارتي معاون اموزش دانشكده علوم پزشكي گراش در اين نشست ضمن خوش آمدگويي به اساتيد دانشكده، به بيان ارزش مقام استاد پرداخت و برخي مسائل مربوط به حوزه آموزش نيز بيان كرد.
در اين مراسم لوح سپاس به اساتيد اهداء و سپس شركت كنندگان در اين مراسم در ضيافت شام دانشكده حضور يافتند.


ostad2

  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 7583
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

ostad2 ostad3

اطلاعیه‌ها

آرشیو

اطلاعیه:ماما و مراقب سلامت

13 شهریور 1403

اخبار اختصاصی:فراخوان جذب نیرو به صورت شرکتی

31 مرداد 1403

اخبار اختصاصی:بکارگیری نیروی طرحی برای اورژانس ۱۱۵

29 مرداد 1403