• 1401/09/14 - 12:57
  • بازدید: 681
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برای اولین بار صورت گرفت:

پروژه‌ی فضاهای آموزشی و کمک آموزشی علوم پزشکی گراش به طرح های ملی پیوست

کددار" شدن یک طرح بدان معناست که آن پروژه در ردیف طرح‌های ملی قرار گرفته و از سوی دولت به رسمیت شناخته شده است.

به گزارش وبداگرش، برای اولین بار، پروژه ی فضاهای آموزشی و کمک آموزشی دانشکده علوم پزشکی گراش به طرح های ملی پیوست.
 
مهندس محمدجواد یحیایی معاون توسعه مدیریت و منابع علوم پزشکی گراش در گفتگو با وبدا گراش: با پیگیری هایی که مجدانه از سوی علوم پزشکی انجام شد و همچنین با پیگیری ها و همراهی های دکتر حسین زاده نماینده مردم شریف شهرستان های لار، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی، پروژه ی فضاهای آموزشی و کمک آموزشی دانشکده علوم پزشکی گراش، "کددار شد" و به "طرح های ملی" پیوست. 
 
 
مهندس یحیایی افزود: "کددار" شدن یک طرح بدان معناست که آن پروژه در ردیف طرح‌های ملی قرار گرفته و از سوی دولت به رسمیت شناخته شده است. 
 
 
معاون توسعه علوم پزشکی گراش تصریح کرد: پس از پیگیری‌ها و رایزنی‌هایی که با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان برنامه و بودجه و کمیسیون های مربوطه صورت گرفت، طرح تکمیل پروژه های فضاهای آموزشی و کمک آموزشی  در ردیف طرح‌های ملی قرار گرفت و در کمیسیون ماده ۲۳ سازمان برنامه و بودجه به تصویب رسید که اصطلاحاً گفته می‌شود این پروژه کد ۲۳ دریافت کرد و  مسیر برای جذب بودجه‌های ملی فراهم شده است.
 
 
مهندس یحیایی ضمن قدردانی از  خیرین گفت: پیش از این و برای تکمیل بخشی از این پروژه براساس تفاهم نامه، مبلغ  ١٨ میلیارد تومان توسط خیّر گراشی تامین شده بود که به اطلاع عموم نیز رسید و از این پس و با کددار شدن این پروژه، شاهد جذب و تزریق بودجه های دولتی خواهیم بود. 
 
 
وی افزود: فضاهای آموزشی و کمک آموزشی علوم پزشکی گراش، که به طرح ملی پیوسته. ۶هزار متر مربع است.
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 12096
مسلم محمدی
خبرنگار

مسلم محمدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

اطلاعیه‌ها

آرشیو

اطلاعیه:آیین نامه اداری استخدامی

09 آبان 1403

اطلاعیه:ماما و مراقب سلامت

13 شهریور 1403