• 1401/07/19 - 09:52
  • بازدید: 1095
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
اطلاعیه شماره یک-

آزمون جامع توجیهی بدو خدمت پاییز 1401

کارمندانی که تا روز جمعه تاریخ 1401/08/06 در تمام آزمون‌های الکترونیک نمره قبولی را کسب کنند، مشمول شرکت در آزمون جامع توجیهی بدو خدمت خواهند بود

به اطلاع میرساند پنجمین و ششمین سری آزمون جامع دوره توجیهی بدوخدمت در آبان و آذر ماه 1401 در سراسر کشور به صورت حضوری برگزار می‌شود. زمان و جزئیات دقیق آزمون در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد. از صبوری شما سپاسگزاریم.

 

توجه به ضوابط زیر جهت شرکت در آزمون نهایی توجیهی بدو خدمت الزامی خواهد بود:

1- هر کارمند از ابتدای استخدام، به مدت دو سال فرصت دارد که دوره توجیهی بدو خدمت را با موفقیت طی نماید؛ بنابراین این دوره به مدت حداکثر 24 ماه برای هر کارمند از ابتدای استخدام فعال است و کارمندان می‌توانند در این بازه، در یکی از آزمون‌های جامع شرکت کرده و نمره قبولی را کسب نمایند. بنابراین الزامی برای شرکت کردن در آزمون جامع توجیهی بدو خدمت توسط همه شرکت کنندگان در این دوره وجود ندارد.

2- آزمون جامع توجیهی بدو خدمت به صورت ادواری برنامه ریزی و در طول سال های آتی نیز برگزار خواهد شد.

3- منابع آزمون جامع در اطلاعیه‌های بعد اطلاع رسانی خواهد شد.

4- کارمندانی که تا روز جمعه تاریخ 1401/08/06 در تمام آزمون‌های الکترونیک نمره قبولی را کسب کنند، مشمول شرکت در آزمون جامع توجیهی بدو خدمت خواهند بود.

توجه: لازم به ذکر است که داوطلبان میبایست مقابل تمام مباحث موجود در دوره توجیهی بدو خدمت، به جز مبحث آخر "نتیجه آزمون جامع توجیهی بدوخدمت"، تیک سبز دریافت کرده باشند. در غیر این صورت مشمول شرکت در آزمون جامع نخواهند بود. بنابراین لازم است داوطلبان پیش از فرا رسیدن موعد مقرر از دریافت تیک های سبز اطمینان حاصل نمایند.

5- در صورتی که کارمند در آزمون جامع دوره توجیهی بدو خدمت مردود شود، از شرکت در نوبت بعدی آزمون جامع توجیهی بدو خدمت محروم خواهد بود.

6- داوطلبانی که در اولین آزمون جامع توجیهی بدو خدمت تاریخ 1400/12/19 غایب بوده اند و یا موفق به کسب نمره قبولی نشده اند، می‌توانند در آزمون جامع پاییز 1401 شرکت کنند.

 

توجه: به استناد بند دهم از صورتجلسه سوم کارگروه راهبری آموزش و توانمندسازی منابع انسانی تاریخ 7 و  1401/03/08 :

شرکت کنندگان در آزمون جامع توجیهی بدو خدمت در صورتی که برای بار دوم هم در آزمون مردود شوند، پس از پرداخت هزینه می‌توانند در دوره بعدی آزمون جامع شرکت نمایند.

 

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه
  • کد خبر : 11750
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

اطلاعیه‌ها

آرشیو

اطلاعیه:ماما و مراقب سلامت

13 شهریور 1403

اخبار اختصاصی:فراخوان جذب نیرو به صورت شرکتی

31 مرداد 1403

اخبار اختصاصی:بکارگیری نیروی طرحی برای اورژانس ۱۱۵

29 مرداد 1403