• 1401/07/02 - 09:39
  • بازدید: 3310
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
اطلاعیه/ ثبت نام دانشجویان جدید الورود

زمان بندی و جزییات پذیرفته شدگان دوره کارشناسی و کاردانی پیوسته سال ۱۴۰۱

برای اطلاع از اخبار مهم و اطلاعیه ها ، در کانال اینستاگرام علوم پزشکی گراش عضو شوید http://instagram.com/gerums.pr

با سلام و عرض تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ و راهیابی به دانشکده علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، جزئیات ثبت‌ نام و جدول زمان‌ بندی به شرح زیر اعلام می‌ گردد:

توجه۱:   ثبت‌ نام بصورت  اینترنتی و حضوری  انجام خواهد شد و تکمیل مراحل هر دو نوع ثبت‌ نام  الزامی  است.

توجه۲:   در صورت عدم ثبت‌ نام الکترونیکی، ثبت‌ نام حضوری به عمل نخواهد آمد.

توجه۳:   صحت کلیه اطلاعات فرستاده شده از طریق ثبت‌ نام الکترونیکی صرفا” به عهده شخص دانشجو می‌ باشد و در صورت وجود مغایرت، برابر مقررات رفتار خواهد شد.

 

برنامه زمانبندی ثبت نام الکترونیک

 

شنبه ۲ مهر  الی  پنج شنبه ۷ مهر  ۱۴۰۱  با مراجعه به آدرس:     http://hamava.gerums.ac.ir

 

نکته مهم:   از بخش ثبت‌ نام پذیرفته‌ شدگان گزینه  کارشناسی و کاردانی پیوسته ۱۴۰۱را انتخاب نمایید. سپس با  کد ملی  به عنوان نام کاربری و  شماره داوطلبی  به عنوان رمز عبور به سامانه وارد شده و تمامی مراحل را به دقت سپری کنید.

نکته:   خواهشمند است تمامی اطلاعات را به درستی تکمیل کنید تا توسط کارشناسان آموزش بررسی و تایید شود. لطفا به تایید نهایی ثبت‌ نام توسط کارشناسان توجه نمایید. در صورت مغایرت در ارسال مدارک ثبت‌ نام تایید نخواهد شد و نیاز به بازبینی مجدد توسط دانشجو خواهد داشت. حداکثر حجم مجاز فایل‌ ها برای آپلود ۲۰۰ کیلوبایت می‌ باشد.

 

برنامه زمانبندی ثبت نام حضوری

 

شنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۱، دانشجویان کارشناسی پرستاری و کارشناسی ارشد زیست فنآوری پزشکی

یکشنبه  ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱، دانشجویان کارشناسی علوم آزمایشگاهی و کاردانی فوریت‌ های پزشکی

دوشنبه  ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱، دانشجویان کارشناسی اتاق عمل  و  هوشبری 

ساعت ثبت نام: ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴

 

تذکر مهم:   مدارک لازم جهت ثبت‌ نام حضوری به دو بخش  آموزش  و  دانشجویی  تقسیم شده است که دانشجویان می‌ بایست برای هر قسمت مدارک مورد نیاز همان قسمت را ارائه نمایند.

نکته ۱:   عدم حضور شخص دانشجو در تاریخ فوق جهت انجام ثبت‌ نام حضوری به منزله انصراف می‌ باشد.

نکته ۲:   جهت نظم بهتر و ارائه خدمات مطلوب‌ تر و همچنین رعایت پروتکل‌ های بهداشتی از مراجعه در غیر از روزهای تعیین شده خودداری نمائید.

نکته ۳:   حضور شخص دانشجو جهت انجام مراحل ثبت نام حضوری الزامی است.

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری

 

مدارک مورد نیاز معاونت آموزشی

 

1  – اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه (۴ سری)    

۲– اصل و کپی کارت ملی (پشت رو) (۴ سری)

۳– عکس ۴*۳ رنگی زمینه سفید (۱۸ قطعه) پشت نویسی شده (نام نام خانوادگی، شماره ملی، نام پدر)

۴– مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان):

 

  1. -تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، ایثارگران و موارد خاص)
  2. -تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی، کفالت و سایر…) در مدت اعتبار آن
  3. -ارائه برگ معافیت تحصیلی نظام وظیفه
  4.  

جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی  sakha. epolice. ir    مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی بر روی سامانه ثبت‌ نام بارگذاری نمایید. جهت مشاهده راهنمای دریافت معافیت تحصیلی بر روی لینک روبرو کلیک نمایید.

(راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی)

تذکرمهم:   ترخیص سربازان حین خدمت، جهت انجام امور ترخیص از خدمت به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به  نشانی  sakha. epolice. ir  مراجعه و پس از انجام امور مربوطه    و اخذ برگه معافیت تحصیلی جهت ثبت‌ نام الکترونیکی اقدام نمایید.   بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص یا معافیت تحصیلی مشمولین در حال انجام خدمت نظام وظیفه برعهده نخواهد داشت.

۵– مدارک پایان دوره متوسطه و پیش‌ دانشگاهی شامل تمام مدارک (ریز نمرات دوره متوسطه و پیش‌ دانشگاهی و گواهی‌ نامه پایان دوره متوسطه و پیش‌ دانشگاهی)

۶– فرم مخصوص اخذ تعهد از پذیرفته‌ شدگان منطقه یک، رزمندگان و ایثارگران، شاهد، خانواده شهدا، برای کلیه رشته‌ ها در آزمون سراسری ۱۴۰۱ (دریافت فرم)

۷– فرم مخصوص اخذ تعهد از پذیرفته‌ شدگان رشته‌ های مختلف گروه آموزشی پزشکی در سهمیه‌ های مناطق ۲ و ۳ در آزمون سراسری  ۱۴۰۱  (دریافت فرم)

۸– فرم اخذ تعهد از فارغ‌ التحصیلان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی داخل و خارج از کشور و دانشجویان فعلی و انصرافی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در آزمون سراسری ۱۴۰۱ (تمامی دانشجویان )   (دریافت فرم)

۹-  گواهی وضعیت سلامت دانشجویان  (دریافت فایل) (توسط پزشک خانواده می‌ بایست تایید شود)

۱۰– کارنامه آزمون سراسری سال ۱۴۰۱

۱۱  –اسکن رسید سوابق فارغ التحصیلی و تائیدیه تحصیلی (حجم فایل حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت)

پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه  

https://emt.medu.ir و مشخص نمودن نظام آموزشی،با انتخاب گزینه "سوابق فارغ التحصیلی" ارسال کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی محل های تحصیل دوره دوم متوسطه،به دانشکده علوم پزشکی گراش را درخواست نمایند. پس از کامل شدن فرایند درخواست کد پیگری در اختیار شما قرار خواهد گرفت و این کد را در سامانه ثبت نام الکترونیکی ثبت نمایید همچنین رسید دریافتی از سامانه را بارگذاری نمایید.. « فایل راهنمای دریافت تاییدیه تحصیلی »  

 هنگام ثبت درخواست سوابق و تاییدیه تحصیلی به موارد زیر توجه فرمایید:

استان استعلام گیرنده:فارس

نوع استعلام گیرنده:وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

استعلام گیرنده:دانشکده علوم پزشکی گراش

12– گواهی مبنی بر داشتن سه سال سابقه کار اعم از دولتی یا خصوصی به عنوان بهیار با تائید دفتر پرستاری استان محل خدمت (گواهی کار می‌ بایست پس از تاریخ اخذ دیپلم بهیاری و قبل از تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ باشد)

13– ارائه مدرک دیپلم کامل متوسطه بهیاری نظام قدیم یا دیپلم بهیاری نظام‌ جدید به همراه مدرک پیش‌ دانشگاهی که تاریخ اخذ آن حداکثر ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ باشد.

14– خاطرنشان می‌ گردد که در روز ثبت‌ نام حضوری مبلغ دویست هزار تومان (جهت ارائه کارت دانشجویی و خدمات انفورماتیک) از دانشجویان دریافت می‌ گردد.

15- فرم کد مرکزی (دریافت فرم)

 

مدارک مورد نیاز دانشجویی و فرهنگی

 

مهم:   مدارک ذیل به غیر از مدارکی است که به قسمت آموزش تحویل داده خواهد شد.

۱–   تکمیل فرمهای ذیل:

الف) فرم مشخصات فردی (دریافت فرم)

ب)  فرم تعهدنامه خوابگاه  (دریافت فرم)

ج) تکمیل فرم محارم (ویژه خواهران) (دریافت فرم)   این فرم از سایت پرینت گرفته شود، و به امضای ولی و سرپرست دانشجو قابل قبول است.

د)  فرم تعهدنامه محضری امور دانشجویی  (دریافت فرم)  

(توجه: این فرم از سایت پرینت گرفته شود و به یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور مراجعه و دقیقا مطالب همین فرم در فرم دفتر اسناد رسمی منتقل شود.   اصل فرم دریافتی از محضر، حکم کارگزینی ( کارکنان رسمی و پیمانی) و یا کپی‌ مصدق پروانه کسب و اشتغال به حرفه ضامن و یا تصویر حکم بازنشتگی کارمندان بازنشسته را روز ثبت‌ نام به مسئول ثبت‌ نام دانشجویی فرهنگی تحویل نمایید.

(در صورت عدم ارائه این فرم از تحویل خوابگاه به دانشجو معذوریم)

تذکر: ارائه تعهدنامه محضری در روز ثبت نام الزامی است.

در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد حوزه دانشجویی فرهنگی باشماره تلفن  ۹-۰۷۱۵۲۴۴۸۱۰۱  داخلی  235   تماس حاصل فرمایید.

 

لطفا در روز ثبت‌ نام شماره همراه دانشجو بطور صحیح نوشته شود تا اطلاع رسانی بطور دقیق انجام گردد.

آدرس دانشکده:   فارس – شهرستان گراش – بلوار امام حسین (ع) –   دانشکده علوم پزشکی گراش  |  کدپستی:   ۵۸۶۶۶-۷۴۴۱۷

ضمناً این واحد در صورت عدم ارائه مدارک فوق هنگام ثبت‌ نام حضوری جداً از ثبت‌ نام پذیرفته‌ شدگان معذور می‌ باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ های  ۸-۰۷۱۵۲۴۴۸۱۰۱  داخلی  ۲۰۳  و  ۲۰۴ (واحد آموزش) تماس حاصل نمایید.  

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه
  • کد خبر : 11667
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

اطلاعیه‌ها

آرشیو

اطلاعیه:آیین نامه اداری استخدامی

09 آبان 1403

اطلاعیه:ماما و مراقب سلامت

13 شهریور 1403