- 1403/08/30 دیدار رییس و اعضای هیات رییسه علوم پزشکیگراش با «رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز»
- 1403/08/30 ثبت نام «بیمه تکمیلی» آغاز شد / مهلت ثبت نام ۱۰ آذرماه
- 1403/08/28 کلیپ / انجام عمل جراحی تعویض مفاصل در بیمارستان گراش
- 1403/08/28 بازدید میدانی” رییس دانشکده علوم پزشکی گراش از پروژههای بیمارستان
- 1403/08/26 دورههای آموزشی نماز و مهدویت ویژه مدیران، اساتید، کارکنان و کادر درمان برگزار میشود
- 1403/08/22 کلیپ / جراحی پیشرفته انحراف(اسکولیوز) ستون فقرات
- 1403/08/21 کلیپ / به سوالات کارشناسان دیسپج اورژانس ۱۱۵ با دقت کامل پاسخ دهید...
- 1403/08/20 «کارگاه آموزشی دیابت» در دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد
- 1403/08/20 جشن باشکوه بزرگداشت مقام پرستار برگزار شد
- 1403/08/18 اردوی جهادی دانشجویان علوم پزشکیگراش در روستای محمد زینا
- توافق نامه سطح خدمت
- درباره خدمت
- مشخصات خدمت
- جزئیات خدمت
- نحوه دسترسی به خدمت
- سوالات متداول
- زیر خدمات
- فرم انتقادات و پیشنهادات
مشخصات خدمت
شرح خدمت
مدارک مورد نیاز
نوع خدمت
خدمت به شهروندان (G2C),خدمت به کسب و کار (G2B)
ماهیت خدمت
حاکمیتی
سطح خدمت
شهری
رویداد خدمت
کسب و کار
نحوه شروع
تقاضای گیرنده خدمت
قوانین و مقررات
قانون مواد خوردنی آشامیدنی آرایشی و بهداشتی مصوب 1346
آئین نامه اجرایی ماده 8 و 9 قانون مواد خوردنی آشامیدنی آرایشی و بهداشتی مصوب 1346
آئین نامه اجرایی ماده 7 قانون مواد خوردنی آشامیدنی آرایشی و بهداشتی مصوب 1346
جزئیات خدمت
آمار درخواست، ارائه یا دریافت خدمت
با توجه به تقاضای خدمت گیرندگان
متوسط مدت زمان ارائه خدمت
تائید هر یک از مدارک خواسته شده 1تا 3 روز کاری
تواتر
10 تا 20 بار در سال
ساعات ارائه خدمت
ساعات اداری
تعداد بار مراجعه حضوری
کلیه مراحل به صورت غیر حضوری انجام می گردد . ( در صورت نیاز جهت دریافت راهنمایی مراجعه حضوری لازم است. )
هزینه ارائه خدمت
نحوه دسترسی به خدمت
مرحله اطلاع رسانی خدمت الکترونیکی
اینترنتی
مرحله درخواست خدمت الکترونیکی
اینترنتی
مرحله تولید خدمت (فرایند داخل دستگاه یا ارتباط با دیگر دستگاه ها ) الکترونیکی
اینترنتی
مرحله ارائه خدمت الکترونیکی
اینترنتی
سوالات متداول
-
برای تمدید پروانه ساخت منقضی در سامانه fms از طریق سایت باید چیکار کنیم ؟
تمدید پروانه ساخت منوط به گذراندن مراحل مشروحه ذیل می باشد1-ثبت نام مسئول فنی و واحد تولیدی بصورت جداگانه و اخذ نام کاربری و کلمه عبور برای هردو2-ثبت اطلاعات مربوط به پروانه بهره برداری واحد تولید از طریق کارتابل واحد تولید3-پس از تایید پروانه بهره برداری ثبت اطلاعات مربوط به پروانه مسئول فنی از کارتابل مسئول فنی4-پس از تایید پروانه مسئول فنی ثبت اطلاعات مربوط به پروانه های ساخت موجود از کارتابل مسئول فنی5-پس از تایید کلیه پروانه ها سامانه گزینه درخواست های جدید را برای شما فعال خواهد کرد.
-
چنانچه واحد تولیدی تقاضای تولید محصولات جدیدی را داشته باشد که در پروانه بهره برداری موجود نیستند ترتیب مراحلی که باید انجام داد چیست؟
ابتدا از پروفایل واحد تولید وارد و بر روی گزینه پروانه ها کلیک نمایید و قسمت مربوط به اصلاح پروانه بهره برداری را تکمیل و ارسال نماییدصدور پروانه بهره برداری و دریافت کد irc چگونه انجام می شود؟ فایل راهنمای دریافت irc را از سامانه ttac دریافت کنید .
زیر خدمات
شامل هیچ زیرخدمتی نمی باشد
توافق نامه سطح خدمت
فرم انتقادات و پیشنهادات
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: