درباره خدمت

عنوان خدمت

صدور پروانه بهداشتی ساخت فرآورده های آرایشی و بهداشتی

شناسه خدمت

16061654106

گروه خدمت

سایر گروه ها

نمودار مراحل خدمت

مشخصات خدمت

شرح خدمت

دریافت مدارک مربوط به متقاضیان و صدور پروانه ساخت در صورت تائید مدارک

مدارک مورد نیاز

استعلام جانمایی – نقشه تایید شده- تائیدیه ساخت ساختمان طبق نقشه –تائیدیه تجهیزات مورد نیاز-ارائه فرم سه برگی درخواست پروانه ساخت – تائیدیه پروانه مسئول فنی-گواهی ثبت نام تجاری -و سایر مدارک مربوط به متقاضی

نوع خدمت

خدمت به شهروندان (G2C),خدمت به کسب و کار (G2B)

ماهیت خدمت

حاکمیتی

سطح خدمت

شهری

رویداد خدمت

کسب و کار

نحوه شروع

تقاضای گیرنده خدمت

قوانین و مقررات

قانون مواد خوردنی آشامیدنی آرایشی و بهداشتی مصوب 1346

https://b2n.ir/w08482

آئین نامه اجرایی ماده 8 و 9 قانون مواد خوردنی آشامیدنی آرایشی و بهداشتی مصوب 1346     

  https://b2n.ir/f52558

 آئین نامه اجرایی ماده 7 قانون مواد خوردنی آشامیدنی آرایشی و بهداشتی مصوب 1346

https://b2n.ir/a82462

جزئیات خدمت

آمار درخواست، ارائه یا دریافت خدمت

با توجه به تقاضای خدمت گیرندگان

متوسط مدت زمان ارائه خدمت

تائید هر یک از مدارک خواسته شده 1تا 3 روز کاری

تواتر

10 تا 20 بار در سال

ساعات ارائه خدمت

ساعات اداری

تعداد بار مراجعه حضوری

کلیه مراحل به صورت غیر حضوری انجام می گردد . ( در صورت نیاز جهت دریافت راهنمایی مراجعه حضوری لازم است. )

هزینه ارائه خدمت

مبلغ(مبالغ)
شماره حساب (های) بانکی
نوع پرداخت
توضیحات
مبالغ سالانه تعیین می گردد
از طریق درگاه به حساب خزانه واریز می گردد
الکترونیکی

نحوه دسترسی به خدمت

مرحله اطلاع رسانی خدمت الکترونیکی

اینترنتی

ورود به سایت

مرحله درخواست خدمت الکترونیکی

اینترنتی

ورود به سایت

مرحله تولید خدمت (فرایند داخل دستگاه یا ارتباط با دیگر دستگاه ها ) الکترونیکی

اینترنتی

ورود به سایت

مرحله ارائه خدمت الکترونیکی

اینترنتی

ورود به سایت

سوالات متداول

  • برای تمدید پروانه ساخت منقضی در سامانه fms از طریق سایت باید چیکار کنیم ؟

    تمدید پروانه ساخت منوط به گذراندن مراحل مشروحه ذیل می باشد1-ثبت نام مسئول فنی و واحد تولیدی بصورت جداگانه و اخذ نام کاربری و کلمه عبور برای هردو2-ثبت اطلاعات مربوط به پروانه بهره برداری واحد تولید از طریق کارتابل واحد تولید3-پس از تایید پروانه بهره برداری ثبت اطلاعات مربوط به پروانه مسئول فنی از کارتابل مسئول فنی4-پس از تایید پروانه مسئول فنی ثبت اطلاعات مربوط به پروانه های ساخت موجود از کارتابل مسئول فنی5-پس از تایید کلیه پروانه ها سامانه گزینه درخواست های جدید را برای شما فعال خواهد کرد.

  • چنانچه واحد تولیدی تقاضای تولید محصولات جدیدی را داشته باشد که در پروانه بهره برداری موجود نیستند ترتیب مراحلی که باید انجام داد چیست؟

    ابتدا از پروفایل واحد تولید وارد و بر روی گزینه پروانه ها کلیک نمایید و قسمت مربوط به اصلاح پروانه بهره برداری را تکمیل و ارسال نمایید
    صدور پروانه بهره برداری و دریافت کد irc چگونه انجام می شود؟ فایل راهنمای دریافت irc را از سامانه ttac دریافت کنید .

     

زیر خدمات

شامل هیچ زیرخدمتی نمی باشد

توافق نامه سطح خدمت

فرم انتقادات و پیشنهادات