اطلاعیهها
- 1403/09/03 اردوی جهادی دانشجویان علوم پزشکی ؛ فعالیت هنری
- 1403/08/30 دیدار رییس و اعضای هیات رییسه علوم پزشکیگراش با «رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز»
- 1403/08/30 ثبت نام «بیمه تکمیلی» آغاز شد / مهلت ثبت نام ۱۰ آذرماه
- 1403/08/28 کلیپ / انجام عمل جراحی تعویض مفاصل در بیمارستان گراش
- 1403/08/28 بازدید میدانی” رییس دانشکده علوم پزشکی گراش از پروژههای بیمارستان
- 1403/08/26 دورههای آموزشی نماز و مهدویت ویژه مدیران، اساتید، کارکنان و کادر درمان برگزار میشود
- 1403/08/22 کلیپ / جراحی پیشرفته انحراف(اسکولیوز) ستون فقرات
- 1403/08/21 کلیپ / به سوالات کارشناسان دیسپج اورژانس ۱۱۵ با دقت کامل پاسخ دهید...
- 1403/08/20 «کارگاه آموزشی دیابت» در دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد
- 1403/08/20 جشن باشکوه بزرگداشت مقام پرستار برگزار شد
- توافق نامه سطح خدمت
- درباره خدمت
- مشخصات خدمت
- جزئیات خدمت
- نحوه دسترسی به خدمت
- سوالات متداول
- زیر خدمات
- فرم انتقادات و پیشنهادات
مشخصات خدمت
شرح خدمت
بازدید از محل • تکمیل چک لیست بازرسی/ بررسی مواد غذایی / آب آشامیدنی/ تسهیلات و تاسیسات بهداشتی • نمونه برداری روتین به صورت تصادفی/ نمونه برداری مواد غذایی مشکوک به فساد/نمونه برداری از آب و موادغذایی شکایت شده/نمونه برداری از آب و مواد غذایی به جهت بررسی طغیان • اعلام گزارش نواقص بحرانی و غیر بحرانی به متصدی
مدارک مورد نیاز
مستندات موجود در صورت نیاز
نوع خدمت
قوانین و مقررات
جزئیات خدمت
متوسط مدت زمان ارائه خدمت
ساعات ارائه خدمت
هزینه ارائه خدمت
مبلغ(مبالغ)
شماره حساب (های) بانکی
نوع پرداخت
توضیحات
الکترونیکی
نحوه دسترسی به خدمت
مرحله اطلاع رسانی خدمت
ضرورت مراجعه حضوری
مراجعه به دستگاه
مرحله درخواست خدمت
ضرورت مراجعه حضوری
مراجعه به دستگاه
مرحله تولید خدمت (فرایند داخل دستگاه یا ارتباط با دیگر دستگاه ها )
ضرورت مراجعه حضوری
مرحله ارائه خدمت
ضرورت مراجعه حضوری
مراجعه به دستگاه
سوالات متداول
زیر خدمات
شامل هیچ زیرخدمتی نمی باشد
توافق نامه سطح خدمت
فرم انتقادات و پیشنهادات
- توافق نامه سطح خدمت
- درباره خدمت
- مشخصات خدمت
- جزئیات خدمت
- نحوه دسترسی به خدمت
- زیر خدمات
- فرم انتقادات و پیشنهادات
مشخصات خدمت
شرح خدمت
بازدید از محل • تکمیل چک لیست بازرسی/ بررسی مواد غذایی / آب آشامیدنی/ تسهیلات و تاسیسات بهداشتی • نمونه برداری روتین به صورت تصادفی/ نمونه برداری مواد غذایی مشکوک به فساد/نمونه برداری از آب و موادغذایی شکایت شده/نمونه برداری از آب و مواد غذایی به جهت بررسی طغیان • اعلام گزارش نواقص بحرانی و غیر بحرانی به متصدی
مدارک مورد نیاز
مستندات موجود در صورت نیاز
نوع خدمت
خدمت به شهروندان (G2C)
ماهیت خدمت
حاکمیتی
سطح خدمت
ملی,استانی,شهری,روستایی
رویداد خدمت
سلامت
نحوه شروع
تقاضای گیرنده خدمت,فرارسیدن زمانی مشخص,تشخیص دستگاه
قوانین و مقررات
دستورالعمل اجرایی بازرسی از اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی
جزئیات خدمت
آمار درخواست، ارائه یا دریافت خدمت
900 در ماه
متوسط مدت زمان ارائه خدمت
2 ساعت
تواتر
در تمامی طول سال
ساعات ارائه خدمت
ساعات اداری
تعداد بار مراجعه حضوری
یکبار
نحوه دسترسی به خدمت
مرحله اطلاع رسانی خدمت غیرالکترونیکی
ضرورت مراجعه حضوری
مراجعه به دستگاه
مرحله درخواست خدمت غیرالکترونیکی
ضرورت مراجعه حضوری
مراجعه به دستگاه
مرحله تولید خدمت (فرایند داخل دستگاه یا ارتباط با دیگر دستگاه ها ) الکترونیکی
اینترنتی
اینترانتی
مرحله ارائه خدمت الکترونیکی
دفاتر پیشخوان
زیر خدمات
شامل هیچ زیرخدمتی نمی باشد
توافق نامه سطح خدمت
فرم انتقادات و پیشنهادات
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: