• 1401/06/17 - 19:43
  • بازدید: 1900
  • زمان مطالعه : 9 دقیقه
ثبت نام الکترونیک

اطلاعیه ثبت‌‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱

 با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱، نحوه اقدام و زمان و مدارک لازم جهت ثبت‌نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه ۱ : ثبت‌نام در دانشکده علوم پزشکی گراش به صورت الکترونیکی بوده و زمان ثبت‌نام حضوری متعاقبا اعلام می‌گردد.

توجه 2:  مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت‌نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت‌نام شما کان لم یکن گردیده و دانشکده علوم پزشکی گراش مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه3: جهت انجام ثبت‌نام از روز  شنبه مورخ 19/۰۶/۱۴۰۱  لغایت  دوشنبه مورخ ۲۱/۰۶/۱۴۰۱ به سایت hamava.gerums.ac.ir مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت‌نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.

توجه 4 : جهت ورود به سایت ثبت‌نام الکترونیکی  از  کد ملی به عنوان نام کاربری و از کد داوطلبی به عنوان رمز عبور استفاده نمایید .


مدارک لازم جهت ثبت‌ نام الکترونیکی

 

۱ – صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر۲۰۰ کیلوبایت

2– عکس رنگی زمینه سفید ۴*۳

  1. ابعاد عکس ۴×۳ و بدون حاشیه
  2. عکس باید با حجم حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ و حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل(حداکثر  ۳۲ کیلوبایت) اسکن و در قالب JPG ذخیره شود.
  3. تصویر متقاضی باید تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
  4. عکس، مربوط به سال جاری ، رنگی و با زمینه سفید باشد.
  5. اسکن عکس از روی کارت های شناسایی(کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست.

 

۳ – پشت و روی کارت ملی (حجم فایل حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت)

۴ – مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر(ویژه آقایان) :

  1. تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند(کفالت،ایثارگران و موارد خاص)
  2. تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی،کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن
  3. ارائه برگ معافیت تحصیلی نظام وظیفه

جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی sakha.epolice.ir  مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی بر روی سامانه ثبت‌نام بارگذاری نمایید.جهت مشاهده راهنمای دریافت معافیت تحصیلی بر روی لینک روبرو کلیک نمایید.

تذکرمهم: ترخیص سربازان حین خدمت،جهت انجام امور ترخیص از خدمت به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی sakha.epolice.ir مراجعه و پس از انجام امور مربوطه  و اخذ برگه معافیت تحصیلی جهت ثبت‌نام الکترونیکی اقدام نمایید. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص یا معافیت تحصیلی مشمولین در حال انجام خدمت نظام وظیفه برعهده نخواهد داشت.

 

۵- تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی. (حجم فایل حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت)

  1.  جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی می‌توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی « srd.ir»  قسمت مشاهده وضعیت بدهی - نامه های صادره مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست ،تقاضای خود را ثبت نموده تا برای شما نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر گردد.
 

فارغ التحصیلان دانشگاه های وزارت علوم، دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور ‌نیاز به ارائه مدرک فوق ندارند.

 

۶- تصویر گواهی اتمام یا معافیت از  طرح دوره کارشناسی. (حجم فایل حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت)

  1.  این مدرک فقط شامل فارغ التحصیلان رشته ‌های « رادیولوژی، علوم آزمایشگاهی، پرستاری، اتاق عمل، هوشبری، پرستاری و بهداشت دهان و فوریت ‌های پزشکی » می‌باشد.
  2. پذیرفته شدگانی که طرح آنها ۳۱/۰۶/۱۴۰۱ به پایان می رسد و در زمان ثبت‌نام فاقد مدرک پایان طرح  می باشند،از محل خدمت خود نامه ای مبنی بر اتمام طرح  تا تاریخ ۳۱/۰۶/۱۴۰۱ اخذ و تصویر آن را بر روی سامانه ثبت‌نام بارگذاری نمایند.
  3. پذیرفته شدگانی که به صورت مستقیم در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شده اند و فاقد مدرک طرح نیروی انسانی می باشند، نامه ای که در زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱  از دانشگاه مقطع کارشناسی خود مبنی بر مجوز شرکت در آزمون کارشناسی ارشد  دریافت نموده اند بر روی سایت ثبت‌نام الکترونیکی بارگذاری نمایند. « نمونه فرم »
  4. بر اساس اعلام دبیرخانه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، گذراندن طرح نیروی انسانی هم  زمان با تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مجاز نمی باشد
  5. با توجه به دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون پذیرش کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ و بر اســــاس ابلاغ ۵۴۰۲/۵۰۰/د -۲۳/۱۰/۹۷ مشــــاور محترم معاونت آموزشــــی وزارت بهداشت ، مطابق نامه ۱۶۵۱/۲۰۷/د - ۱۹/۱۰/۹۷ معاون محترم توســـعه مدیریت و منابع وزارت بهداشـــت؛ به جهت اعطای تسهیلات جهت ارتقاء سطح علمی فارغ التحصیلان، به استناد مصوبه مورخ ۲۷/۹/۹۷ کمیسیون موضوع مواد ۲ و ۳ آئین نامه اجرائی قانون خدمت پزشــکان و پیراپزشــکان ،ادامه تحصــیل فارغ التحصــیلان مشــمول قانون خدمت پزشــکان و پیراپزشکان در مقاطع کارشناسی به کارشناسی ارشد قبل از انجام خدمات موضوع قانون اشاره شده، بلامانع می باشد.ضمنا مشــــمولین در حین انجام خدمات قانونی مذکور نیز در صــــورت قبولی در آزمون مقطع بالاتر، می توانند پس از اقدام به توقف طرح، ادامه تحصیل دهند.

 

 ۷- دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات دوره کارشناسی یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در دوره کارشناسی حداکثر تا تاریخ ۳۱/۰۶/۱۴۰۱ باشد. (حجم فایل حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت)

  • دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی ملزم به ارائه" گواهی معدل تعداد واحد های گذرانده " مورد تائید دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی به عنوان آخرین مدرک تحصیلی می‌باشند.صفحه ۸۹ دفترچه راهنمای کنکور سراسری ۱۴۰۱  « نمونه فرم »

 

 ۸- موافقت نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (حجم فایل حداکثر ۲۰۰)( ویژه مستخدمین دستگاه ها)

  • این گواهی مخصوص مستخدمین دستگاه های دولتی می باشد. سایر افراد نیازی به ارائه مدرک فوق ندارند.
  • بر اساس آیین نامه آموزشی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب ۴۳ امین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی تاریخ ۱۸/۵/۸۹ ،تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته، تمام وقت میباشد.

 

۹–  پذیرفته شدگانی که با استفاده از« سهمیه رزمندگان و ایثارگران »  پذیرفته شده اند می بایست کارت ایثارگری یا گواهی از بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه نمایند. (حجم فایل حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت) 

  • درصورتیکه در هرمرحله از تحصیل یا پس از تحصیل مشخص ­شود فرد پذیرفته شده واجد شرایط استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران نبوده، ضمن لغو قبولی، طبق ضوابط عمل خواهد شد.

 

۱۰- پذیرفته شدگانی که با استفاده از « سهمیه استعداد های درخشان » پذیرفته شده اند می بایست نامه تأییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر براساس آئین نامه " تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر تحصیلی مصوب ۲۱/۱۰/۸۹ " ارائه نمایند. (حجم فایل حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت) 

  • پذیرفته شدگان سهمیه استعدادهای درخشان که محل تحصیل مقطع کارشناسی آنها دانشکده علوم پزشکی گراش می باشد نیاز به ارائه مدرک فوق ندارند.

 

۱۱ - فرم صلاحیت‌های عمومی گزینش (حجم فایل حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت) دریافت فرم

12- فرم اطلاعات فردی ، تحصیلی و شغلی (حجم فایل حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت) دریافت فرم

13- فرم وضعیت سلامت دانشجویان دریافت فرم


نکات مهم:

نکته ۱ : کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت‌نام الکترونیک اسکن ، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت‌نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت‌نام کنترل و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می یابد و مراتب تایید ثبت‌نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی هم‌آوا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.پس از ارسال درخواست ثبت‌نام مرتب سامانه ثبت‌نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت‌نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. 

 

نکته ۲ : پذیرفته شدگان « ظرفیت مازاد(شهریه پرداز) » می بایست  مبلغ ۸۰ میلیون ریال (معادل هشت میلیون تومان) بصورت علی الحساب  به عنوان شهریه نیمسال اول پرداخت نمایند .علاوه بر مبلغ مذکور می بایست سفته به مبلغ یکصد میلیون ریال تهیه و اصل سفته که به امضای دو نفر ضامن معتبر رسیده است ضامنین می بایست نام و نام خانوادگی خود را در پشت اوراق سفته به همراه کد ملی درج و امضا و اثر انگشت و از تاریخ ۱۵/۰۸/۱۴۰۱ لغایت ۱۷/۰۸/۱۴۰۱ به صورت حضوری به مدیریت امور آموزشی دانشکده اتاق 23 تحویل نمایند.

 

  • پذیرفته شدگان  می بایست نام و نام خانوادگی  و کد ملی خود را به همراه امضا و اثر انگشت روی اوراق سفته درج نمایند.
  • دانشجویان شهریه پرداز پس از انجام ثبت‌نام چنانچه از تحصیل انصراف دهند یا به دانشگاه دیگری منتقل شوند می بایست شهریه ثابت کل نیمسال های تحصیلی را بپردازند.

 

نکته ۳ : عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخ‌‌های اعلام شده اسامی ‌افرادی که ثبت‌نام نکرده اند به منظور معرفی جایگزین به مرکز سنجش آموزش علوم پزشکی اعلام خواهد شد.

نکته ۴ : جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید .

نکته ۵ : هنگام ثبت‌نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت‌نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی اقدام نمایید.

نکته ۶ : ترجیحا مدارک لازم  با استفاده از اسکنر اسکن گردد و در صورت استفاده از امکانات تلفن همراه از نرم افزار های اسکن استفاده نمایید و از مدارک عکس گرفته نشود .

نکته ۷ : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت‌نام و انتخاب واحد، صادر و در اولین مراجعه حضوری دانشجویان به دانشکده از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.

نکته ۸: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ « گواهی اشتغال به تحصیل »  جهت ارائه به محل کار والدین ، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت‌نام ، اخذ شماره دانشجویی و انجام انتخاب واحد درخواست خود را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.

نکته 9: در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت‌نامی و فرایند ثبت‌نام الکترونیک با شماره های زیر تماس بگیرید:

  • 07152448101-9 داخلی 203 و 204
  • در روزهای ثبت‌نام میتوانید در صورت لزوم از ساعت ۹ صبح  لغایت ۱۴ با کارشناسان ثبت‌نام در ارتباط باشید.

نکته 10: جهت اطلاع از امکانات رفاهی دانشکده با داخلی 235 تماس حاصل فرمایید.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه
  • کد خبر : 11604
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

اطلاعیه‌ها

آرشیو

اطلاعیه:آیین نامه اداری استخدامی

09 آبان 1403

اطلاعیه:ماما و مراقب سلامت

13 شهریور 1403