مناقصه عمومی
تامین سرویس ایاب و ذهاب ستاد
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت:از تاریخ 22 لغایت تاریخ 29 اسفندماه و مهلت زمانی ارائه پیشنهاد: از ساعت 07:30 تاریخ یکم فروردین 1403 لغایت 13 فروردین می باشد
دانشکده علوم پزشکی شهرستان گراش در نظر دارد مناقصه عمومی تامین سرویس ایاب و ذهاب ستاد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)به آدرس: www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی،مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازد.
تاریخ مناقصه در سامانه :تاریخ: 22 اسفندماه 1402 می باشد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت:از تاریخ 22 لغایت تاریخ 28 اسفندماه
مهلت زمانی ارائه پیشنهاد: از ساعت 07:30 تاریخ یکم فروردین 1403 لغایت 13 فروردین
زمان بازگشایی پاکت ها: تاریخ 14 فروردین
اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت الف
آدرس: استان فارس – شهرستان گراش – دانشکده علوم پزشکی – مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی
تلفن : 07152448106(داخلی250و 222)
همراه : 09178833808 مهندس خوشبخت
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:
مرکز تماس:41934-021
دفتر ثبت نام:85193768و88969737