معاونت آموزش اعلام کرد
زمانبندی و جزییات ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱
ثبتنام بصورت اینترنتی و حضوری انجام خواهد شد و تکمیل مراحل هر دو نوع ثبتنام الزامی است.
با سلام و عرض تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون سراسری سال 1401 و راهیابی به دانشکده علومپزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، جزئیات ثبتنام و جدول زمانبندی به شرح ذیل اعلام میگردد.
توجه۱: ثبتنام بصورت اینترنتی و حضوری انجام خواهد شد و تکمیل مراحل هر دو نوع ثبتنام الزامی است.
توجه۲: در صورت عدم ثبتنام الکترونیکی، ثبتنام حضوری به عمل نخواهد آمد.
توجه۳: صحت کلیه اطلاعات فرستاده شده از طریق ثبتنام الکترونیکی صرفا” به عهده شخص دانشجو میباشد و در صورت وجود مغایرت، برابر مقررات رفتار خواهد شد.
برنامه زمان بندی ثبت نام الکترونیک
جمعه 8 مهر الی دوشنبه 11 مهر ۱۴۰1 با مراجعه به آدرس: http://hamava.gerums.ac.ir
نکته مهم: از بخش ثبتنام پذیرفتهشدگان گزینه کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰1 را انتخاب نمایید. سپس با کد ملی به عنوان نام کاربری و شماره داوطلبی به عنوان رمز عبور به سامانه وارد شده و تمامی مراحل را به دقت سپری کنید.
نکته: خواهشمند است تمامی اطلاعات را به درستی تکمیل کنید تا توسط کارشناسان آموزش بررسی و تایید شود. لطفا به تایید نهایی ثبتنام توسط کارشناسان توجه نمایید. در صورت مغایرت در ارسال مدارک ثبتنام تایید نخواهد شد و نیاز به بازبینی مجدد توسط دانشجو خواهد داشت. حداکثر حجم مجاز فایلها برای آپلود ۲۰۰ کیلوبایت میباشد.
برنامه زمان بندی ثبت نام حضوری
سه شنبه 12 مهرماه ساعت 8 لغایت 14
تذکر مهم: مدارک لازم جهت ثبتنام حضوری به دو بخش آموزش و دانشجویی تقسیم شده است که دانشجویان میبایست برای هر قسمت مدارک مورد نیاز همان قسمت را ارائه نمایند.
نکته ۱ : عدم حضور شخص دانشجو در تاریخ فوق جهت انجام ثبتنام حضوری به منزله انصراف میباشد.
نکته 2 : حضور شخص دانشجو جهت انجام مراحل ثبت نام حضوری الزامی است. چنانچه دانشجو به هر دلیل موفق به حضور در روز ثبتنام نشود میبایست وکیل قانونی خود را به همراه وکالت محضری جهت انجام ثبتنام معرفی نماید.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام
مدارک مورد نیاز معاونت آموزشی
۱– اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه ( ۴ سری )
۲– اصل و کپی کارت ملی (پشت رو ) ( ۴ سری )
۳– عکس ۴*۳ رنگی زمینه سفید (۱۸ قطعه) پشت نویسی شده (نام نام خانوادگی، شماره ملی، نام پدر)
4- مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان)
-تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، ایثارگران و موارد خاص)
-تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی، کفالت و سایر…) در مدت اعتبار آن
-ارائه برگ معافیت تحصیلی نظام وظیفه
جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی sakha.epolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید. جهت مشاهده راهنمای دریافت معافیت تحصیلی بر روی لینک روبرو کلیک نمایید.
(راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی)
تذکرمهم: ترخیص سربازان حین خدمت، جهت انجام امور ترخیص از خدمت به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی sakha.epolice.ir مراجعه و پس از انجام امور مربوطه و اخذ برگه معافیت تحصیلی جهت ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص یا معافیت تحصیلی مشمولین درحال انجام خدمت نظام وظیفه برعهده نخواهد داشت.
تذکر مهم : مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نمیباشند و درصورت قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و این دانشکده مجاز به ثبتنام آنان نمیباشد.
۵– فرم تسویه حساب با صندوق رفاه دوره کاردانی، جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه میتوانید به صندوق رفاه دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور یا سایت srd.ir قسمت صدور تسویه حساب الکترونیکی مراجعه نمایید) راهنما )
نکته: فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد نیازی به ارائه مدرک فوق ندارند.
۶– موافقتنامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (رئیس دانشگاه یا معاونت توسعه مدیریت و منابع ) (ویژه شاغلین رسمیو پیمانی)
۷– دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات دوره کاردانی یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در دوره کاردانی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰1/۰۶/۳۱ برای پذیرفتهشدگان نیمسال اول و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰1/۱۱/۳۰ برای پذیرفتهشدگان نیمسال دوم باشد.
۸- گواهی وضعیت سلامت دانشجویان (دریافت فایل) ( توسط پزشک خانواده میبایست تایید شود )
۱۰- تصویر گواهی اتمام یا معافیت از طرح دوره کاردانی.
تبصره : پذیرفتهشدگانی که در حال انجام طرح نیروی انسانی میباشند در صورت ارائه موافقتنامه از بالاترین مقام مسئول محل خدمت خود، مبنی بر عدم همزمانی و تداخل ادامه تحصیل با ادامه خدمت، نیاز به ترخیص از طرح ندارند.
۱۱- فرم های شماره ۱ و ۲ و ۳ و ۵ و ۷ (دریافت فرم های 1و2 ، 3 ، 5 ، 7 ) این فرمها شامل تمامی دانشجویان بوده و علاوه بر تحویل به صورت حضوری می بایست پس از تکمیل و امضاء در سامانه ثبتنام بارگزاری گردد.
۱۲– خاطر نشان میگردد که در روز ثبتنام حضوری مبلغ 200 هزار تومان ( جهت ارائه کارت و خدمات انفورماتیک ) از دانشجویان دریافت می شود
مدارک مورد نیاز دانشجویی و فرهنگی
مهم: مدارک ذیل به غیر از مدارکی است که به قسمت آموزش تحویل داده خواهد شد.
۱– تکمیل فرمهای ذیل:
الف) فرم مشخصات فردی (دریافت فرم)
ب) فرم تعهدنامه خوابگاه (دریافت فرم)
ج) تکمیل فرم محارم (ویژه خواهران) (دریافت فرم) این فرم از سایت پرینت گرفته شود، و به امضای ولی و سرپرست دانشجو قابل قبول است.
د) فرم تعهدنامه محضری امور دانشجویی (دریافت فرم)
(توجه: این فرم از سایت پرینت گرفته شود و به یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور مراجعه و دقیقا مطالب همین فرم در فرم دفتر اسناد رسمی منتقل شود. اصل فرم دریافتی از محضر، حکم کارگزینی ( کارکنان رسمی و پیمانی) و یا کپی مصدق پروانه کسب و اشتغال به حرفه ضامن و یا تصویر حکم بازنشتگی کارمندان بازنشسته را روز ثبت نام به مسئول ثبت نام دانشجویی فرهنگی تحویل نمایید.
(در صورت عدم ارائه این فرم از تحویل خوابگاه به دانشجو معذوریم)
تذکر: ارائه تعهدنامه محضری در روز ثبت نام الزامی است.
در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد حوزه دانشجویی فرهنگی باشماره تلفن ۹-۰۷۱۵۲۴۴۸۱۰۱ داخلی 235 تماس حاصل فرمایید.
لطفا در روز ثبت نام شماره همراه دانشجو بطور صحیح نوشته شود تا اطلاع رسانی بطور دقیق انجام گردد.
آدرس دانشکده: فارس – شهرستان گراش – بلوار امام حسین (ع) – دانشکده علوم پزشکی گراش | کدپستی: ۵۸۶۶۶-۷۴۴۱۷
ضمناً این واحد در صورت عدم ارائه مدارک فوق هنگام ثبت نام حضوری جداً از ثبت نام پذیرفته شدگان معذور می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۸-۰۷۱۵۲۴۴۸۱۰۱ داخلی ۲۰۳ و ۲۰۴ (واحد آموزش) تماس حاصل نمایید.
نظر دهید