فراخوان
تجدید مناقصه عمومی تامین سرویس ایاب و ذهاب ستاد
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)به آدرس: www.setadiran.ir انجام خواهد شد
دانشکده علوم پزشکی شهرستان گراش در نظر دارد مناقصه عمومی تامین سرویس ایاب و ذهاب ستاد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)به آدرس: www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی،مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازد.
تاریخ مناقصه در سامانه :تاریخ: 26 فروردین 1403 می باشد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت:از تاریخ 26 فروردین 1403 لغایت تاریخ 30 فروردین 1403
مهلت زمانی ارائه پیشنهاد: از ساعت 07:30 تاریخ یکم اردیبهشت 1403 لغایت 10 اردیبهشت 1403
زمان بازگشایی پاکت ها: تاریخ 11 اردیبهشت 1403
اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت الف
آدرس: استان فارس – شهرستان گراش – دانشکده علوم پزشکی – مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی
تلفن : 07152448106(داخلی250 و 222)
همراه : 09178833808 مهندس خوشبخت
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:
مرکز تماس:41934-021
دفتر ثبت نام:85193768 و 88969737