• 1403/01/26 - 08:44
  • بازدید: 626
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فراخوان

تجدید مناقصه عمومی تامین سرویس ایاب و ذهاب ستاد

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)به آدرس: www.setadiran.ir انجام خواهد شد

دانشکده علوم پزشکی شهرستان گراش در نظر دارد مناقصه عمومی تامین سرویس ایاب و ذهاب ستاد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)به آدرس: www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی،مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازد.

 

تاریخ مناقصه در سامانه :تاریخ: 26 فروردین 1403 می باشد.

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت:از تاریخ 26 فروردین 1403 لغایت تاریخ 30 فروردین 1403

مهلت زمانی ارائه پیشنهاد: از ساعت 07:30 تاریخ یکم اردیبهشت 1403 لغایت 10 اردیبهشت 1403

زمان بازگشایی پاکت ها: تاریخ 11 اردیبهشت 1403

 

 

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت الف

آدرس: استان فارس شهرستان گراش دانشکده علوم پزشکی مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی

تلفن : 07152448106(داخلی250 و 222)

همراه : 09178833808 مهندس خوشبخت

 

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:

مرکز تماس:41934-021

دفتر ثبت نام:85193768 و 88969737

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,مناقصات,اطلاعیه
  • کد خبر : 15594
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم