اطلاعیهها
- 1403/09/03 اردوی جهادی دانشجویان علوم پزشکی ؛ فعالیت هنری
- 1403/08/30 دیدار رییس و اعضای هیات رییسه علوم پزشکیگراش با «رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز»
- 1403/08/30 ثبت نام «بیمه تکمیلی» آغاز شد / مهلت ثبت نام ۱۰ آذرماه
- 1403/08/28 کلیپ / انجام عمل جراحی تعویض مفاصل در بیمارستان گراش
- 1403/08/28 بازدید میدانی” رییس دانشکده علوم پزشکی گراش از پروژههای بیمارستان
- 1403/08/26 دورههای آموزشی نماز و مهدویت ویژه مدیران، اساتید، کارکنان و کادر درمان برگزار میشود
- 1403/08/22 کلیپ / جراحی پیشرفته انحراف(اسکولیوز) ستون فقرات
- 1403/08/21 کلیپ / به سوالات کارشناسان دیسپج اورژانس ۱۱۵ با دقت کامل پاسخ دهید...
- 1403/08/20 «کارگاه آموزشی دیابت» در دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد
- 1403/08/20 جشن باشکوه بزرگداشت مقام پرستار برگزار شد
- توافق نامه سطح خدمت
- درباره خدمت
- مشخصات خدمت
- جزئیات خدمت
- نحوه دسترسی به خدمت
- سوالات متداول
- زیر خدمات
- فرم انتقادات و پیشنهادات
مشخصات خدمت
شرح خدمت
ارائه اطلاعات و راهنمایی و معرفی جهت تهیه دارو های کمیاب
مدارک مورد نیاز
حضور ارباب رجوع_تماس با سامانه
نوع خدمت
خدمت به شهروندان (G2C),خدمت به دیگر دستگاه های دولتی (G2G)
ماهیت خدمت
حاکمیتی
سطح خدمت
منطقهای
رویداد خدمت
سلامت,تامین اجتماعی,بیمه
نحوه شروع
تقاضای گیرنده خدمت
قوانین و مقررات
دستورالعملی برای این خدمت تعریف نشده است
جزئیات خدمت
آمار درخواست، ارائه یا دریافت خدمت
با توجه با مراجعه بیماران
متوسط مدت زمان ارائه خدمت
20 دقیقه
تواتر
10 تا 20 بار در ماه
ساعات ارائه خدمت
بصورت تمام وقت با استفاده از اپلیکیشن بر روی گوشی ، ساعت اداری
تعداد بار مراجعه حضوری
روند ارائه خدمت به صورت الکترونیکی، تماس با تلفن گویا 190و به صورت حضوری
نحوه دسترسی به خدمت
مرحله اطلاع رسانی خدمت الکترونیکی
اینترنتی
تلفن تماس
سامانه 190
مرحله درخواست خدمت الکترونیکی
اینترنتی
تلفن تماس
سامانه 190
مرحله تولید خدمت (فرایند داخل دستگاه یا ارتباط با دیگر دستگاه ها ) الکترونیکی
اینترنتی
مرحله ارائه خدمت الکترونیکی
اینترنتی
تلفن تماس
سامانه 190
سوالات متداول
-
مدت زمان پاسخگویی در مورد نحوه تهیه داروی مورد نیاز چقدر است؟
حدود یک تا دو روز کاری
-
برای تهیه دارو از استان تهران باید با چه سامانه ای تماس گرفت؟
سامانه تلفنی 190 بین ساعات 15 تا 20 بعد از ظهر
-
آیا برندها و مکمل های غیر دارویی هم شامل پیگیری می شوند؟
خیر، داروهای مکمل و برندهای خاص در الویت کاری این
زیر خدمات
شامل هیچ زیرخدمتی نمی باشد
توافق نامه سطح خدمت
فرم انتقادات و پیشنهادات
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: