درباره خدمت

عنوان خدمت

صدور و تمدید پروانه فعالیت موسسات سلامت

شناسه خدمت

16061013100

گروه خدمت

خدمات سلامت و درمان

نمودار مراحل خدمت

مشخصات خدمت

شرح خدمت

صدور مجوز فعالیت قانونی جهت ارائه خدمات تشخیصی درمانی به موسسات پزشکی سراسر کشور

مدارک مورد نیاز

1-کارت ملی2 – شناسنامه 3- شناسنامه اطلاعات هویتی فرد4- گواهی عدم اعتیاد از آزمایشگاه مرجع5- گواهی عدم سوءپیشینه انتظامی وکیفری6- گواهی دوره های مهارت های مورد نیاز بر اساس نوع موسسه درخواست تاسیس داده شده7- تصویر پروانه مطب8- مدرک تحصیلی یا دانشنامه 9-کلیه مستندات مربوط به مالکیت ملک(اجاره نامه ،سند مالکیت و …)10- تاییدیه معاونت فنی در اختصاص ملک

نوع خدمت

خدمت به شهروندان (G2C),خدمت به دیگر دستگاه های دولتی (G2G)

ماهیت خدمت

حاکمیتی

سطح خدمت

ملی,شهری

رویداد خدمت

سلامت

نحوه شروع

تقاضای گیرنده خدمت

قوانین و مقررات

آیین نامه و بخشنامه های اداره صدور پروانه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

جزئیات خدمت

آمار درخواست، ارائه یا دریافت خدمت

10

متوسط مدت زمان ارائه خدمت

در خصوص درخواستهایی که نیاز به طرح در کمیسیون ماده 20 دارند متوسط زمان ارائه خدمت 20 روز اما در خصوص درخواستهای بدون نیاز به کمیسیون حدود یک هفته

تواتر

1

ساعات ارائه خدمت

ساعات اداری

تعداد بار مراجعه حضوری

1

هزینه ارائه خدمت

مبلغ(مبالغ)
شماره حساب (های) بانکی
نوع پرداخت
توضیحات

نحوه دسترسی به خدمت

مرحله اطلاع رسانی خدمت الکترونیکی

اینترنتی

ورود به سایت

مرحله درخواست خدمت الکترونیکی

اینترنتی

ورود به سایت

مرحله تولید خدمت (فرایند داخل دستگاه یا ارتباط با دیگر دستگاه ها ) الکترونیکی

اینترنتی

ورود به سایت

مرحله ارائه خدمت غیرالکترونیکی

ضرورت مراجعه حضوری

مراجعه به دستگاه

سوالات متداول

  • درصورتی که متقاضی رمز عبور خود را و همچنین ایمیلی که با آن در سامانه ثبت نام نموده را فراموش کند چه اقدامی باید صورت پذیرد ؟

     به دانشگاه مراجعه می نماید و رییس اداره ایمیل ایشان را تغییر میدهد.

  • در فرآیند افزایش بخش چه درخواست هایی را می توان همزمان ارسال نمود؟

    درخواست بخش های تفویض نشده است را نمی توان همزمان با بخش های تفویض شده درخواست نمود .

    درخواست های بخش بستری را نمی توان با سایر بخش ها ارسال نمود

    بخش های نیازمند موافقت اصولی و قراردادتاسیس را نمیتوان در یک درخواست ارسال نمود.

  • چه زمان باید درخواست تمدید موافقت اصولی را ارسال نماییم؟

    دو ماه قبل از به پایان رسیدن اعتبار پروانه

  • چه زمان باید درخواست تمدید پروانه ها ی بهره برداری و مسئول فنی را ارسال نماییم؟

    دو ماه قبل از به پایان رسیدن اعتبار پروانه

  • گزارش پیشرفت کار شامل چه چیزی است؟

     مستندات پیشرفت کار مدارکی است که نشان دهنده اقدامات مثبت صورت گرفته در جهت تکمیل مراحل بهره برداری می باشد. این مدارک ،مستندات خرید یا اجاره ملک، ساخت و آماده سازی فضاها، تاییدیه های نظارتی کسب شده از مراجع ذیصلاح ،مستندات سفارش و خرید تجهیزات و ... را شامل می گردد.

زیر خدمات

شامل هیچ زیرخدمتی نمی باشد

فرم انتقادات و پیشنهادات