اعلام رضایت بازرسان از بسته خدمتی هتلینگ بیمارستان گراش
در این بازدید که به منظور بازرسی از چگونگی اجرای این بسته خدمتی صورت گرفت، همایون فر، مسوول بازرسی طرح تحول در استان، با بیماران و همراهان بیماران بستری در بیمارستان گفتگو و در جریان نوع خدمت رسانی به بیماران قرار گرفت.
همایون فر پس از این بازدید که حدود 2 ساعت به طول انجامید در پاسخ به سوال روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش که طرح تحول نظام سلامت در بخش هتلینگ در بیمارستان گراش را چگونه ارزیابی میکنید؟ گفت: بحمدالله هم در گراش اطلاع رسانی به خوبی انجام شده است و هم از گفته های بیماران و همراهان کاملا رضایت را میشود در ارباب رجوع فهمید و واقعا در بخش هتلینگ خوب ارزیابی شد.
ارتقای خدمات هتلینگ (خدمت رسانی به بیماران) یکی از سه بسته اجرایی فاز اول در طرح تحول نظام سلامت کشور است .